Popular Ismarıclar

Redaktor Seçimi - 2019

Bu ümumi sidik dərmanı demək olar ki, bir qadının cəlb gedir

Dəri çatışmazlığını aradan qaldırmaq üçün insanların ağızdan dərman vasitəsi ilə müraciət etməsi qeyri-adi deyil, lakin budur Eyni dərmanlara rast gəlinən insanlar belə korluqa səbəb olan ciddi yan təsirlərə səbəb olurlar. Təəssüf ki, o, bir qadına, Emma O'Mahoneyə, İndiana'dan, sızanlığı azaltmaq üçün dərman qəbul etməyə başladığında oldu.

Gündəlik Dental ziyarət zamanı qadın gözyaşardı

"Uzun ömürlü qısa, ötən il mənim beynimdə spinal sıvı qurmağa səbəb olan bəzi dərmanlara reaksiya verdim, optik sinirimi şişirdim və görmə çoxluğumu itirməməyə səbəb oldum" dedi O'Mahoney onun Instagram hesabı. "Mənə xəstəxanaya müraciət edildikdə mənə gündüzün tamamilə kor olduğundan danışdılar".

Siqaret çəkən dərmanı qəbul etməyə başlayan zaman yalnız 15 yaşındakı O'Mahoney, doksisiklin-əlamətlərinin reçetə başlayandan iki il sonra başlamadığını söylədi, Allure Hesabatlar. "İlk əlamət bir şey səhv idi" dedi. "Mənə təxminən iki yarım həftə bir şey etməməyə mane olan şiddətli ağrı var idi".

Nəhayət, O'Mahoneyin vizyonu ləkələnməyə başlamışdı, onu xəstəxanaya aparmaq və nəhayət intrakraniyal hipertenziya - potensial yan təsirli doksisiklin diaqnozu qoyulmadan əvvəl bir neçə test keçir.

"Doksisiklin müxtəlif bakterial infeksiyaları müalicə etmək üçün istifadə edilən və sızanağı müalicə etmək üçün istifadə edilən bir antibiotikdir", New York dermatologu Jody Levine, MD. "[Bu yan təsiri] artmış serebrospinal sıxma təzyiqindən gəlir və bunun səbəbi [doksisiklin] bu səbəbə səbəb ola bilməyəcəkdir." Dr. Levine görə, isotretinoin, daha çox Accutane kimi tanınan, bu yan təsirə səbəb ola bilər bu dərman üçün çox nadirdir.

Xoşbəxtlikdən, O'Mahoney, cərrahi proseduralar və "ağır dərmanlar" sayəsində onun əksəriyyətini bərpa edə biləcəyini söylədi. "Mən nə görə bilərəm?" Instagram'da postunu davam etdirdi. "Mənim gözümün ətrafında periferik görmə, gözlərimdə rəqs etmək istəyirəm, mənim sol gözümün alt yarısında kordur, bütün düz xəttlər dalğalı, mənim isə gecə korluq var".

Doksisiklin istifadəçilərinin əksəriyyətinin yan təsirləri olmadığı üçün Dr. Levine bu antibiotikin ümumiyyətlə çox təhlükəsiz olduğunu söyləyir. Ancaq xəstələr bir gündən çox davam edən baş ağrısı varsa, dərmanları dayandırmalı və həkimi xəbərdar etməlidirlər. Normalda baş ağrısı dərmanla əlaqəsi yoxdur; Ancaq heç bir dərman qəbul etmədikdə ehtiyatlı olmaq həmişə vacibdir.