Popular Ismarıclar

Redaktor Seçimi - 2019

2 Dəri Fövqəladə Hallar Siz xəbərdar etməlisiniz

Qəribə olsa da, bu nadir fəlakətlər olduqca ümumi şeylərə səbəb olduğundan diqqətli olmaq vacibdir: injectables və lazer müalicəsi. "Bu vəziyyətlərin hər hansı birinin meydana gəlməsi halında dərhal doktorunuza zəng etmək lazımdır ki, o sizə müalicə edə bilər. Əgər dərhal hərəkət etməsəniz, problem vaxtla pisləşə bilər ", - Hunt Valley, MD, dermatolog Robert Weiss, MD deyir.

Problem 1Dolgu maddəsi müalicəsindən sonra şişkin və şişkin üz.

Nədir?Çox ağrılı və ya mavi olduqda, bir tıxanma; şişdiyi zaman, adətən suyun udduğu məhsuldur (baxmayaraq ki, bəzi şişliklər normal ola bilər və bir neçə gündən sonra sıxılır).

Niyə olur?Nadir, həddindən artıq qızartı və şişkinlik olsa da, həkiminiz doldurucular və / və ya enjekte olunan maddələrlə bir prosedur həyata keçirdikdən sonra baş verə bilər. Ən ümumi səbəb, qan axınında bir blok və dolu olduğu yerə doldurucunun sıxlığı səbəbidir. Qan axını maneə törədildikdə, prosedur zamanı həmişə baş verməyən müalicə sahəsindəki rəng itkisinə səbəb ola bilər - bir gün və ya səth üçün səthə gələ bilməz.

İlə müalicə edinHəddindən artıq şişkinliyi müalicə etmək üçün ən asan və ən etibarlı üsul həkiminizin hiyaluronidaz, hyaluronik turşu doldurucularını pozan bir ferment ilə sahəni enjekte etməkdir. Hyaluronidase çox tez işə gedir; bir-iki gündə şişkinlik getməlidir. Çox acı varsa, dərhal doktorunuzu axtarın.

Siz də bəyənirsiniz: Gerçək səbəb sizin dəriinizin rənglənməsinə səbəb olur

Problem 2Dəri lazerlə müalicədən sonra blistered.

Nədir?Alana çox enerji verilmiş və ya dəri tökülmüşdür

Niyə olur?Lazerlə müalicə almadan əvvəl cildiniz üçün nə edə biləcəyiniz ən pis şey hər hansı bir tan təqdim edir. Həqiqi və ya süni, qarışıqlı dəri lazerin problemi hədəf qurma qabiliyyətinə mane olur. Lazeri bir dəri kimi görünən lazerin yerinə, başqa bir rəng kimi yerə, çiləyə və ya döyməyə, bütün dəriləri bir qaranlıq kölgə kimi görür və rəng pozuntusuna səbəb olur. Dərinin blisterlənməsi hər hansı bir sahədə istifadə olunan çox enerji nəticəsindədir.

Bunu müalicə edin: Lazerdən yanan və ya blister üçün doktorunuza baxın - özünüzü sınamayın və müalicə etməyin.Müalicə olunan bölgəyə tətbiq olunan həkim tərəfindən təyin olunan topik yanma kremi hər hansı bir yanma və ya blisterinqi azaltmağa kömək edəcəkdir. "Dərinin normaldan daha qaranar olmasına baxmayaraq bir ağartma maddəsi ilə müalicə edilməlidir. Flip tərəfində, lazerdən normaldən daha yüngülləşirsə, biz UV yüngül qurğusu ilə melanosit istehsalını stimullaşdırmalıyıq ", deyə New York dermatologu Hooman Khorasani, MD.