Popular Ismarıclar

Redaktor Seçimi - 2019

Bu qadının ümumi bir dəri baxımına olan asılılığı, onun dəri və yanmışdır

İngiltərədən gələn 50 yaşındakı bir qadın olan Juli-Anne Coward'ın şəkillərini ilk dəfə gördükdə mən sözlər üçün məğlub oldum. Bəlkə də cildini bu şəkildə göstərmək üçün nə baş verə bilərdi və bu, bizdən daha tez-tez baş verən qəribə qəza və ya bir vəziyyətdir? İşdə onun hekayəsi, eləcə də üst dermatologlardan geribildirim.

Kimi Gündəlik Poçt Coward, həyatının ən çox hissəsi üçün steroid kremlərindən asılı olmayaraq etiraf etdi, anası üç aylıq qışqırma ekzemasını yatırmaq üçün onlarla birlikdə müalicəyə başladı. Kread, kremlərdən özünü yandırmağa çalışarkən, illər ərzində "topikal steroid çıxarılması" ilə mübarizə aparmağa başlamışdı və onu ağrılı, yara, qırıqlanmış dəri ilə buraxmışdır (burada və burada bax). Bir nöqtədə, bütün bədəni "xam yamalar və qaynayan qaynaqlar" ilə örtülmüş olduğunu söylədi.

Siz də İstəyirəm: Təcavüzə Qarşı Təcavüzə Qarşı Mübarizə edən Qadın IV

Coward deyir: "Artıq mənsizəm, yaxşı olacağam" Gündəlik Poçt. "Bu, həqiqətən, emosional idi, mən buna bənzər bir şey olduğuna inanmadığım üçün hıçqırdım və hıçqırdım, nəyin gələcəkdə olacağına ümid bəs idi, amma bu dəfə bir dəfə dayandırmaq üçün kremlərdən çıxmaq məcburiyyətində qaldığımı bilirdim İndi hər gün mən daha yaxşı və daha yaxşı hiss edirəm. Steroid kremlərdən gələnləri qorxudan dərk edirəm, amma dəstəyim var [online dəstə qrupuna, Beynəlxalq Topikal Steroid Bağımlılığa qatıldı Şəbəkə, 2016-cı ildə.) Mən mütləq irəliləyiş görürəm, gündüz dörd mil gəzdim, bu, illərdir görmədiyim bir şeydir ". Səbəb? Qorxunc deyir ki, o, çox ağrılı idi, o, çətin bir paltar geyə bilmədi və o zaman dərilərinin dərisini qıcıqlandırmırdı.

Qorxaq 20-ci illərinə çatdıqda, hər gün dərini təmizləmək üçün aşağı dozda steroid kremindən istifadə edirdi, lakin istifadə etməyini istəmədiyi zaman, dərisi yenə işıq saçdı. "Bu bir addiction kimi demək olar ki, hiss etdim, əgər mən bunu tətbiq etməzsənsə, mənim dəri yandırmağa başlayacaqdır. Bunu insanlara təsvir edə biləcəyim yeganə yol mənim paltarlarımın qığılcımlardan və arıqlarla dolu olduğu hissidir. kremdən qaçma qorxusundan. "

Həssas Dəri daha pisləşdirən 6 Gözəllik Olmazlıqları

"Steroid krem ​​asılılığı" haqqında daha ətraflı məlumat üçün, Beverly Hills, CA, dermatolog Rhonda Rand, MD və New York dermatoloq Adebola Dele-Michael'a müraciət etdim. İşdə bunları söyləmək məcburiyyətindəyik.

Dr. Rand görə, topikal steroidlər qan damarlarını daha az qızartı və qıcıqlanma ilə nəticələnən qan damarlarını sıxışdırmaq üçün çalışırlar. Buna görə də, onları istifadə edənlər üçün "əlavə" olmaq üçün istifadə edir, çünki kremlər dəri görünüşünü daha yaxşı hiss edirlər. "Topikal steroid kremlərdən istifadə edərək dərhal bir neçə həftədə istifadə edilən dərman problemləri olan xəstələri görürəm. Bu vəziyyət olduqca çətindir (baxmayaraq ki, onun şəkillərinə baxaraq və düzgün imtahan vermir), steroid krem əvəzi və ya istifadəsi düşündüyünüzdən daha çox yayılmışdır. Beləliklə, bu qadın işi steroid kremlərindən istifadə mövzusunda əhəmiyyətli bir mövzunu ortaya çıxarır. "

Dr. Dele-Michael deyir ki, "İnsanlar topikal steroidlərdən asılı ola bilərlər, çünki onlar müəyyən dəri xəstəliklərinə müalicə edə bilərlər, steroid kremlərindən istifadəni dayandırmaq isə şəxsin dərisinin ilkin dəridən daha pisləşə biləcəyi bir rebound təsirinə səbəb ola bilər Bu fenomen qorxuya düşə bilər və insanların topik steroiddən istifadə etməyə davam etməsinə səbəb ola bilər.Bu səbəbdən də cilddə dəsmallar üçün məsləhətçi sertifikatlı bir dermatoloqun təcrübəsini axtarmaq lazımdır.Özel steroidlərin uzun müddətli istifadəsi dəri həssaslığını yarada bilər bu, asanlıqla gözyaşardıcı və bənövşəyə səbəb olur və dəri dəri infeksiyalarına daha çox meylli olur. "

Siz də İstədiyiniz: Derms Öz Reçetelerinizi Qarışdırmaq: Doğru və ya Dicey?

Həm həkimlər razılaşırlar ki, mövcud müxtəlif steroid kremləri mövcuddur (və yeddi müxtəlif dərəcəli steroidlər kateqoriyasına aiddir), bir ilkin qayğı həkiminin yerinə bir board-təsdiq dermatoloqu ziyarət etmək vacibdir. Dr. Rand deyir: "Əgər bir şəxs bir çox steroid kremindən və ya dərilərinə çox güclü istifadə etsə, bu, ağırlaşmalar ola bilər. "Ümumi həkimlər bu məhsullar üçün xüsusi güclü və tövsiyələrdən xəbərdar olmaya bilər. Mən də xəstələrdən eczacılar qiymətə görə fərqli bir krem ​​vermək qərarını verdiklərini və bunun da narahatlıq duyduğunu duydum. eczacıların da bu kremlər ilə əlaqədar xüsusiyyətlərindən xəbərdar olmadıqlarını, lakin lazımlı şəkildə istifadə edildikdə, steroid kremlər ümumi bir oyun dəyişdirici ola bilər və hətta insanların həyatını xilas edə bilir. "